piątek, 26 lutego 2016

Szydełka ciąg dalszy

We wtorek wieczorkiem zaczęłam serwetkę szydełkową.
Dziś ją ukończyłam i już się moczy :)
Wzór z gazetki "Diana robótki" nr 6/2015, kordonek seagull Pyramid szary z pasmanterii internetowej Pasdam, szydełko 1,5 mm.
Po raz kolejny musiałam porównywać schemat ze zdjęciem i wprowadziłam małe poprawki :)

początek

Dodaj napis

już prawie koniec :)

ukończona :)

Zaraz będę ją napinała.
A siedzieć bezczynnie nie lubię (mam chyba ADHD rąk)  to robi się już kolejna serweteczka.
Na razie nie mam zdjęć ale może już jutro będzie gotowa :) w końcu noc długa, a spać ostatnio i tak nie mogę przez ból nogi.
Muszę sobie znaleźć kolejne prace bo mam następny miesiąc zwolnienia... oszaleję :/

A tak w ogóle to poszukuję schematu na okrągłą serwetę szydełkową ale taka ok 120-140 cm i nie mogę znaleźć na taka dużą. Może ktoś z Was ma w swoich zasobach wzór na takową serwetę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz