wtorek, 9 lutego 2016

NIEMOC

Dziś otrzymałam paczuszkę z pięknymi materiałami i paczuszkę z pasmanterii z kordonkami i włóczką.  Polecam pasmanterię Pasdam link TUTAJ
Materiały z innego źródła :)

 






Wszystko piękne a ja mam dziś pustą głowę...
Noga wciąż usztywniona, opuchnięta i boli, ważna-poważna operacja rodziciela i zero skupienia na innych sprawach.
Mam nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy.

.... zapomniałam o pokazaniu ukończonych podkładek

 

Zostało mi jeszcze trochę tej włóczki to może starczy na jakąś większą podkładkę pod dzbanek np. :)
W menu blogu jest osobna strona poświęcona tym podkładkom, a dokładniej jak je zrobić.
Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Oby sytuacja się poprawiła, dobry nastrój powrócił i moc twórcza była z Tobą. Piękne rzeczy tworzysz.

    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Myślę, że teraz będzie już coraz lepiej.

      Usuń