poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Udało się :)

Wiele razy zabierałam się za ścieg CRAW (Cubic Right Angle Weave Stitch).... i pomimo tego, że jest sporo tutoriali w internecie to jakoś nie wychodziło mi to tak jak powinno.
Na szczęście jest taka osóbka jak #Qrkoko  !!!  Dzięki  Agacie i jej objaśnieniom (tutek TU ) zaskoczyły zębatki w mojej czaszce i udało się :)
Zaczęłam od małych ozdóbek-przywieszek, kostki małe, łączone fantazyjnie kwadraty i nie mogłam się powstrzymać... powstał komplet naszyjnik z zawieszką i kolczyki :)
Łańcuszek naszyjnika zrobiony ściegiem  Spiral Twisted Herringbone Stitch czyli spiralka Herringbone- oczywiście też dzięki tutorialowi QRKOKO.

w trakcie pracy
Ukończony komplet
kolczyki
zawieszka

Wykorzystałam koraliki Toho 11o w kolorach: opaque-lustered pumpkin, opaque jet, gold-lustered transparent pink.
Długość naszyjnika z zapięciem 48 cm, zawieszka kwadrat 3,3cm+ok 1 cm uszko do zawieszenia.
Kolczyki na sztyftach kulkach, długość prawie 3,5 cm.
Efekt końcowy jest naprawdę super.
Zabieram się za kolejne kompleciki z zastosowaniem tych dwóch ściegów.
Na pewno się pochwalę :D
A póki co mamy CraftMonday także oznaczam swój komplecik #CRMD
#QRKOKO DZIĘKUJĘ!!!! :*


2 komentarze:

  1. Piękny komplecik :D Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń