poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Chusta nr 2

W międzyczasie powstała kolejna chusta z włóczki Batic Design Alize Diva silk effect nr 3239.
Wykorzystałam prawie cztery  motki, a jeden na ok 350 m-100 g.
Szydełko 3 mm.
Wzór zaczerpnięty z internetu. Chyba najbardziej znany i lubiany wzór "Virus Tuch".
Skorzystałam z tego schematu, lecz na środku zamiast podwójnego słupka robiłam pojedynczy. Są schematy gdzie jest zaznaczone oczko ścisłe na środku ale łuki są z 10 oczek. Zrobiłam próbkę i stwierdziłam, że nie przemawia do mnie akurat tamten wzór. Pozostałam przy tym. Liczba oczek przy łukach jest wystarczająca.
wzór "virus tuch"

Robiło się przyjemnie, włóczka dzięki swojej kolorystyce kształtowała wygląd chusty "po swojemu".
Zdjęcia nie są najlepszej jakości ale widać jak mi wyszła :)



 

 

Wysokość chusty (czyli długość środka) to 98-100 cm, a szerokość (czyli rozpiętość ramion) 198 cm.
Jest naprawdę super, lepsza jak moja pierwsza.
Miła, miękka, ciepła.... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz