czwartek, 14 kwietnia 2016

Misiowo :)

Robiłam przegląd materiałów jakie mam i stwierdziłam, że byłyby z nich fajne tulipanki i miśki dla dzieci.
Tulipanków troszkę poszyłam - uwiecznione są tylko moje :)
Ale w planach jeszcze wiele do uszycia bukiecików.


Miśki powstawały spokojnie. Za pierwszym razem uszyłam dwa dla pewnego rodzeństwa, później dla siostrzenic na "zająca", i tak coraz więcej i więcej... :)
 












 


Armia Miśków <3
 Wzory możecie wyszukać w internecie lub w tym albumie PICASA 
Te pierwsze są ze wzoru "fajny  miś", następne "miś z burdy", a na zbiorowym zdjęciu są jeszcze miśki takie chude ze wzoru "misio" ale trochę zmodyfikowane- uszka dorysowałam do wzoru, nie są osobno i drukowałam mniejsze na arkuszu A5. Takie mniejsze lepiej się łapie zwłaszcza maluszkom :)
Materiały to oczywiście bawełna na przodach i tył minky. Miśki mają ozdobne tasiemki i wyszyte buźki. A z resztek uszyłam serduszka <3

Kto by chciał takiego misia? :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz